försöker leva igen

Direktlänk till inlägg 17 februari 2008

Rensning av garderob

Av Flummet - 17 februari 2008 22:30


Jag har alltid sparat det mesta av mina kläder...har gått upp och ned..upp och ned så många gånger.
Och fördelen med att som smal ha kvar kläder är att man då kan ha dem, fördelen med att gå upp i vikt igen..är att man har kvar kläder sedan man var tjock...tadah.

Smart va ?...erh..

Men idag skulle skiten bort...eller rättare sagt allt jag kan ha under min viktnedgång..( som jag hoppas kommer starta inom några veckor iom. open )...har jag sparat i 3 kassar.
Mycket svarta plagg, tidslösa linjer,svarta byxor, toppar etc.
Kastat en hel del, och 1 stor svart soppåse kommer gå till välgörenhet.

OBS!...då har jag inte gått igenom källaren eller garderoben i hallen än.


Fan . jag köper kläder som en dåre...även som tjock...när jag väger mindre är jag ett monster i kläshopping.

Nu skall jag även flyta fram till den 26/2.
Eftersom jag som sagt icke har något krav på mig annat än att minska fett runt levern för min egen skull pga. op. metod.

Så är det här "tillåtet" vid desperata tidpunkter:

VV´s drickyoghurt
Frukt
Ägg
knäcke med skinkost
Grönsaker


tja...inte mycket att hänga i julgranen
men antar att är jag grymt hungrig så tar jag en pastasalled ( hemmagjord utan ost o sådant ).

Hade jag ett krav på mig hade jag gått enligt tillsägelse.

Vi får se hur det slutar.

Dags att på något sätt försöka sova..ska upp 04:20..om ca: 5,5 timme..för att sedan på tisdag...jobba 2 nattpass på varandra.
Jag HATAR att ställa om kroppen hela tiden.

Rapport imorrn..antar jag.



 
 
Moi

Moi

18 februari 2008 14:08

Jag vet faktiskt inte när jag kommer göra op:en, men på Huddinge sa dom minst 9 månader men ska ju till SÖS på onsdag för en bedömning. Men vet inte vad dom säger där... men hoppas få en operation detta år iaf. När är det du ska göra din op?

Brukar du vara på viktop.se? Jag har inte lyckats komma in på den sidan den senaste veckan... så tänkte om du kanske visste vad som hänt :)

Sköt om dig! Kram

http://www.metrobloggen.se/itsmoi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Flummet - 30 december 2011 23:45

 Kanske inte som jag ville, önskade eller tänkte..Livet är mer kaos än någonsin, men insett att jag behöver min ventil.Såhär natten innan Nyårsafton kanske det blir en nystart på min blogg ?. Jag vet inte, och vet inte om någon läser eller tittar in ...

Av Flummet - 25 februari 2010 12:18

    Men jag vet inte hur, vart eller om jag är Var.Idag åker jag upp med en kåpad kärra 24 mil tillbaka till staden och lägenheten jag bott i under 9 år. Just nu bor jag hos mina föräldrar igen och jag har åkt fram och tillbaka med bil och flyttk...

Av Flummet - 22 december 2009 22:32

*Singel - efter nära 10 år*Arbetslös - efter 7,5 år*Bostadslös till hälften.                                               Så livet kan bli ibland.... ...

Av Flummet - 3 december 2009 06:12

jag har tagit ett beslut som kommer påverka min framtid rejält.men kan tyvrr inget säga förrän allt ät fixat och klart... kram på er ...

Av Flummet - 29 november 2009 06:52

Det var ett tag sedan jag skrev här och det finns många orsaker... *en av orsakerna är att den där kassan som man Ska få hjälp utav och betalar in skatt till....beslutat att inte ge mig nåra pengar för min lite över 2 månaders sjukskrivnin...

Ovido - Quiz & Flashcards