försöker leva igen

Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Flummet - 5 februari 2008 22:36



I brist på något att göra så räknade jag dem..
38 st ( Inkl...Några stora, mest mellannallar, Limited Edition nallar i 5-9000 ex m.m...)
Tar och skriver en detaljerad lista den dagen jag orkar...då med bild...*gäsp*

utöver det:

..paraply,plånbok,handväskor,tygpåse,tofflor,snögl
ob,choklad,kylskåpsmagneter,

almanacka, vykort, pins...etc...etc...etc..

Inväntar som sagt min senaste Special Edition nalle som bör komma senast torsdag...och skall försöka få tag i en Limited samt 2 st från Ebay som är limited...( varav den ena bara finns i 1.500 ex! )..

Min nalle historia...:

Önskade länge att få samla på Me to you nallar....min far fick en dag se vad de kostade och efter några icke väl valda ord....euhm...så lade jag ned den önskan..

Tills Mr T gav mig en Me to you Christmas nalle 2002..sen var det kört ^^.


Btw!...Rör aldrig..aldrig..aldrig Tagen på Me To You nallen...då har du förstört den....

En vacker dag kanske jag börjar samla på figuriner...får se..

Av Flummet - 5 februari 2008 15:57


Jodå..det går bra med dem..

Jag har sedan maj -06 vägrat avslöja några datum annat än dagen innan eller samma dag i den här resan jag gör...
För det betyder otur....så ska jag avslöja mitt inskrivningsdatum i bloggen ?

med risk för att det kan gå åt helvete med open och den blir av i november som tidigare sagt ?


Jag är smått skrockfull när det gäller sådant...=P
Och ingen här verkar ju vara nyfiken heller, så det blir nog bra med den saken. haha

Av Flummet - 5 februari 2008 15:49



Ja...mailade ju de som skickat mig nallen jag vann på Tradera som blev helt fel...jag fick fel.

Fick mail idag att de har nya som packar och att det förmodligen blivit fel på det sättet.

Jag skrev i mailet att jag gärna behåller den jag fick, men att jag gärna köper den som jag faktiskt vann också.
Då den är en Special Edition för 2008. ( den ÄR en alla hjärtans dag nalle...som jag inte gillar..men nallen var vacker och är en samlarnalle..så jag var tvungen )

Jodå...jag får den för det priset jag vann den för OCH behöver inte betala någon frakt för den.

Tadah..jag älskar folk som har hjärna, medmänsklighet och är trevliga.
Många har inte det trots att det är deras fel...

Av Flummet - 5 februari 2008 15:32



Är en hemsk dag...hemsk för singlar, hemsk för gifta, hemsk för sambos, hemsk för förhållanden.

Varför inte någon annan dag på året bara uppskatta sin älskade ?
Jag bojkottade den dagen för många många år sedan.

Att 1 enda dag skall få våra anhöriga, älskade att höra av sig / ge bort något etc..
Sen när den ena glömmer, när han/hon inte får något...ja..då är bråket igång...

Det är hemskt.

Jag vill hellre kunna uppskatta folk året om och ge min Mr T gos, mys, presenter och blommor hela tiden istället..( vilket man kan ändå..men ..men )

Nåja...nu har jag för första gången någonsin köpt en rolig leksak till Mr T ..en slags hm...dumt att skriva vad ..lalla..
Men det är något till hans dator för under 100 pix.

Men jag ville köpa den för ett tag sedan....så jag slår ihop det med AHD - dagen den 14:e.

Så jag vek mig, ack ack ack....-fy-

Ovido - Quiz & Flashcards