försöker leva igen

Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Flummet - 13 februari 2008 13:24



Jag har inget skrivit för jag ville inte få falska förhoppningar att en liten sjukskrivning kanske kan få min mage att lugna sig...
Sedan 2 månader tillbaka har jag försökt få en sjukskrivning...

Men var hos Tant Snäll idag...och sedan Doktor Flumm..( å det grövsta ..)..
och fick en 25% ig sjukskrivning till 6:e mars. ca: 4 veckor.
Blir inte open av i början av mars..så fortsätter min sjukskrivning..förmodligen.
Så idag försvann 3 av mina turer. inte många, men han satte ihop det med 2 av mina lediga helger = ledig 3 dagar..fre,lör,sön...smart grabb det där.

Fick även knaperpiller...*knapr*..*knapr*

Jag vill varken knapra piller eller vara sjukskriven..men allvar...vad ska jag göra ?


Solen skiner, jag är ledig idag ( varit hemma hela helgen pg.a mage och psyke )blir bakpotatis idag med skagenröra.

Ovido - Quiz & Flashcards