försöker leva igen

Alla inlägg under januari 2009

Av Flummet - 2 januari 2009 09:48



Kom hem vid 21:40 från jobbet igår..för att kasta mig i ett bad, göra matlåda och kasta mig i sängen för 06:40 ringde klockhelvetet igen....så nu sitter jag på jobbet Igen..

Jag fick ju min nya acer aspire one häromdagen också..en knallrosa liten laptop / netbook som är stor som en bok och väger ca: 0,9 kg.

Totalälskar den, dessutom kan jag ha den med på jobbet..som nu ..då jag ändå sedan tidigare har en dongel...trådlöst bredband.

Inte mycket man hinner göra med den här på jobbet iof...eller ja...internet är sällan jag hinner med, men film...massor av film har jag i den.=)

Nu är det bara 6 timmar kvar innan jag slutar och får en LEDIG helg!!!

Nu har ni fått ett livstecken iallafall.

Kram på er.

Ovido - Quiz & Flashcards