försöker leva igen

Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Flummet - 20 januari 2009 18:13



Visa er alla något...för alla er som funderar på en gbp..och för alla er som tror det är en snabb, fuskig, enkel och en bra genväg till den"smala lyckan".
Men för att visa det skulle jag behöva nedvärdera mig själv och varje dag må illa av att gå in på bloggen....så det kommer jag visa den dagen då jag är i mål och allt annat är gjort...jag kan inte ens förmå mig att blanda in det framför mina ögon nu.

Däckade vid 09 tiden här hemma och gick upp vid 15:30...jag förstår inte..jag hade satt 2 klockor på alarm. En på 13:00 och en på 13:30...lalala..
Så nu är min kommande nattsömn förstörd och 08:00 skall jag upp imorgon och traska till kuratorn. Försökte vara vaken när jag kom hm för att ställ aom dygnet och somna tidigt ikväll och vrida om allt till mina dagpass på torsdag och fredag..men tji fick jag. Då händer alltid det här...

Fuskvägde mig idag och....ja..det går S.E.G.T



Av Flummet - 20 januari 2009 00:07



Vad skulle jag göra utan min älskade netbook ?...8 års anställning är som bortblåsta av tråkigheter sen jag fick den här.
Surfa, titta på film , lyssna på musik etc...love it. Dagarna..eller som nu nätterna går snabbt som bara den.

Ledig onsdag..sen jobbar jag dagpass torsdag och fredag..ledig helgen som kommer och kör sen 2 nattpass mån-tis..tis-ons..ledig torsdag..sen kör jag hela helgen igen.

Jag är Leeedig imorgon.....om 8 timmar går jag av nattpasset...redan jobbat i 3½ timme....gäsp.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards