försöker leva igen

Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Flummet - 13 januari 2009 23:27



Fisken blev görgod och kommer att göras fler gånger.

Jag är så stolt för jag fick i mig 1 dl fisk!!...Och nu äter jag nötbröd.

Dagens mat:

Lunch: ( vaknade väldigt sent )
1 ananasskiva
4 oliver
3 msk fetaost
1 dl räkor
½ dl keso

Mellis:
1 banan
1 knäckemacka med messmör

Mellis:
½ knäcke med räkost

Middag:
1 dl ugnsgjord gösfilé
4 msk sås.

Mellis:
 3 msk cashewnötter
2 msk russin

Kvällsmål:
½ Nötbröd
Lite bregott
2 skivor ost.

Idag är jag stolt,glad och fnittrig..maten har gått bättre än på flera dagar.

Imorgon blir det nog köttfärslimpa fylld med fetaost, oliver, cremé fraiche och..hm..kanske bacon...får se.

Av Flummet - 13 januari 2009 17:50



Dagens middag blir gösfilé ( tackar så mycket mor och fars grannar..tack vare dem har vi ju 14 gösfiléer ).

Jag har kryddat dem medcitronpeppar, vegeta ( örtsalt ) och kryddpeppar.
Tänkte bara göra det så enkelt som möjligt...lägger dem i en ugnsform med grädde och stekt lök + stekt bacon ovanpå...
Får se hur det blir....väldigt ofta jag bara får saker i skallen när det gäller mat och måste då prova.

har även tryckt i mig 1 hel bananas och 1 knäcke med messmör.

Av Flummet - 13 januari 2009 13:11


Jag vaknade 11:40..jäva stilnoct. Jag  måste ställa om dygnet nu, så ikväll nattar jag ned mig tillsammans med Mr T och ligger där tills jag somnar.

Hur svårt kan det egentlign vara att sova och gå upp i tid ? . När jag skall till jobbet så går man ju upp även om man sovit 4 timmar.
Det är lite som att hjärnan spökar och leker med en när man inte behöver gå till jobbet.....jaja..

Det gör ont som sjutton i mitt bröst idag med....allt kom efter färdigrätten...men molnade och gjorde grymt ont i går.
Att bara rapa var ett helsike.
Idag är det dock bättre och jagförsöke få i mig "Lunchen"....1 ananasskiva, 1 dl räkor, ½ dl keso, 2 msk fetaost och 4 oliver....
Det slutar nog med att hälften är kvar....

Igår var tydligen min kropp så hungrig att jag fick i mig 1 hel picnic bog skiva, 1 dl keso , 3 oliver, 2 msk keso..
Inte så jäkla konstigt med tanke på att det bara var toabesök och smärtor igår och jag åt inget under hela dagen.

Jga blir jämt så fnittrig när jag fått i mig mycket mat ( Läs ..rekommenderad mängd mat )....undrar just om det är kroppen som släpper sin ångest och blir stolt över mg då ....

haha

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards