försöker leva igen

Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Flummet - 6 januari 2009 17:27


Dell..det är ju en klämdag..duh...när man jobbar skift tänker man sällan på det...

Min hals är igenbommad ..likaså näsa...så jag jobbar inte mitt nattpass inatt...skall ringa akuttidigt imorgon för att säga om jag skall jobba imorgonnatt eller inte. Man skall ringa innan 13:00 dagen innan annars..men de har akut behov av folk och jag kan ringa och bestämma mig imorgon..slipper jag ta bort morgondagens tur också.

Måste även se till att boka mitt besök på vårdcentralen för att få min B12 spruta igen....tyckte det var nyss ? !?..Men det var 3 månader sedan..så det är dags igen....får verkligen inte glömma av den där...så nu har jag markerat det i kalenden för hela 2009...

Men jag har funderat...vad gör man om man flyttar till en kommun som bara förespråkar och ger sina GBP:ade B12 tabletter...som enligt mitt akademiska sjukhus inte funkar på opade ? ..utan det är spruta muskulärt ( aj ) som gäller.....Har faktiskt ingen aning....eller om det om 15 år blir andra regler...eller läkaren dör...eller mina papper kommer bort..eller...eller....jag funderar så ävla mycket att jag får ångest.
Får jag inte sprutan kan jag gå å dö...för då dör min kropp inuti ..typ..haha.

Nåväl...idag blir det LCHF tacogratäng för både Mr T och Mig.
Jag vet att JAG behöver kolhydrater...men det får jag i mig på andra sätt ändå. Så jag kan anamma hans diet ( jag vill inte kalla det diet...det är en livsstil ) när vi skall äta tillsammans....

Kram på er

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards