försöker leva igen

Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Flummet - 5 januari 2009 19:23



Hade visst räknat lite fel på tiderna när jag skulle vara hemma idag...trodde i min falska lycka att det var vid 17 - tiden...men icke sa nicke..det var visst 19:00...humor..nej.

I ugnen nu finns det en aubergine som skall ned i en sallad med fetaost, oliver, rödlök och lite keso. Till det ugnsvämda kycklingribs.
Mr T får hemmagjorda köttbullar.

Han har klarat sin första dag ganska ok.
Började med 2 ägg och bacon muffins samt makrill i tomatsås..( den utan socker ). Vid lunch försökte han med kinamat...kycklinggryta med wokgrönsaker. ..förmodligen lite socker i det ..men men..
Jag är sååå spänd på att se om det här fungerar för honom...

Ikväll/natt blir det wow spelande och uppesittarkväll...själv ska jag upp runt 14 tiden imorgon inför nattpasset på kvällen.
Sedan kommer även Dell hit med en reparatör och fixar en struntsak på den här laptopen som är ett barnfel från början på ljud/media panelen som får för sig att leka bäst fan den vill..
Men garanti och service...Det har Dell! Kontaktade dem i förrgår..och imorgon Kanske....så kommer det en snubbe. De skulle ringa innan.

Av Flummet - 5 januari 2009 13:30



Däckade så fort jag hamnade i sängen och sov..sov och sov....7 timmar senare ringde djävulsklockan och har inte varit såhär trött på flera veckor..det kommer väl efteråt.

Well..well..sitter på jobbet o lattjar ned några ord på netbooken som jag älskar.

Är hemma vid 17 tiden idag..sen får jag vara uppe länge och sova länge imorgon...jobbar ju natt i morgon. Men dte skall visst bli 15 Minusgrader...stackars..stackars min köldurtikaria....Ugh

Kram på er

Av Flummet - 5 januari 2009 00:02



Nu kallar sängen på mig..efter x antal vakna timmar...
Skall bara ta en knäckemacka med julskinka på först.

Btw Har ni testat nötbrödet ? ..jag lovar att ni blir överraskade...=)


http://tjockis.bloggagratis.se/2009/01/04/1249694-notbrod-bilder/

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards