försöker leva igen

Direktlänk till inlägg 8 mars 2009

Det var den timmen

Av Flummet - 8 mars 2009 15:41



Hur sjutton kunde den timmen gå så fort ?
Dags att ta ett till ryck då...

Inte fått något sms eller mms av Mr T idag...-snyft-. Fick ett vid 16-tiden igår eftermiddag.
VET att han glömde mobilladdaren och VET att det kostar 10 kr att skicka och ta emot sms/mms där nere..vi är väl uppe i 100 kr snart...då han betalar för det jag skcikar med.
Men har varit extremt sparsam..skickade ett till honom vid 01-tiden inatt och innan dess ett på lördagmorgonen.

Det är en annan femma och vara hos mina päron i 1 vecka...för då finns dte telefon, mobil, dator etc...

Nu finns...enstaka sms/mms 1 gång om dagen..

Men..HAN KOMMER HEM IMORGON!!!. 5 dagar har han varit borta..6 med morgondagen. Får träffa honom hela  2,5 timme innan jag måste gå till jobbet...och sova ensam på jobbet....jag vet ju vart jag hade velat sova kan jag ju säga...efter den här veckan som ensam..
Kommer skära i hjärtat på mig imorgon när jag går...uscha...på tisdagmorgon kommer jag hem när han gått...och jag går innan han kommer hem på tisdagkväll....han går innan jag kommer hem på onsdagmorgon..

Men på Onsdagkväll är han MIN!.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Flummet - 30 december 2011 23:45

 Kanske inte som jag ville, önskade eller tänkte..Livet är mer kaos än någonsin, men insett att jag behöver min ventil.Såhär natten innan Nyårsafton kanske det blir en nystart på min blogg ?. Jag vet inte, och vet inte om någon läser eller tittar in ...

Av Flummet - 25 februari 2010 12:18

    Men jag vet inte hur, vart eller om jag är Var.Idag åker jag upp med en kåpad kärra 24 mil tillbaka till staden och lägenheten jag bott i under 9 år. Just nu bor jag hos mina föräldrar igen och jag har åkt fram och tillbaka med bil och flyttk...

Av Flummet - 22 december 2009 22:32

*Singel - efter nära 10 år*Arbetslös - efter 7,5 år*Bostadslös till hälften.                                               Så livet kan bli ibland.... ...

Av Flummet - 3 december 2009 06:12

jag har tagit ett beslut som kommer påverka min framtid rejält.men kan tyvrr inget säga förrän allt ät fixat och klart... kram på er ...

Av Flummet - 29 november 2009 06:52

Det var ett tag sedan jag skrev här och det finns många orsaker... *en av orsakerna är att den där kassan som man Ska få hjälp utav och betalar in skatt till....beslutat att inte ge mig nåra pengar för min lite över 2 månaders sjukskrivnin...

Ovido - Quiz & Flashcards