försöker leva igen

Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Flummet - 5 mars 2009 11:41



Så var det en ny dag, dags att gå till jobbet igen...som tur är..så är passet bara 6 timmar och 16 minuter =). Men å andra sidan kan mina nätter vara 12 timmar. Så man tackar man tackar.
Kommer hem 21:00 ikväll och klockan ringer igen 05:30..Zzz.

Fick ett mess vid 4- tiden inatt då Mr T var framme i Las Vegas. Jävlar i min låda vilka pelare utanför hotellet...helt galet!! Klockan där är väl runt 06-tiden nu antar jag..om jag inte har helt fel....det är väl 6 timmar bakom de ligger ?..Uhm...Tog ialla fall en av hans t-shirtar o snosa mig till sömns med... jag är knäpp jag vet =).

Smaskade i mig jordgubbar igår..men chokladen var för söt...Marabous Mjölkchoklad...har inte ätit doppade gubbar sedan innan op...och jag fick bita av chokladen. Men det var ju sak samma....gött som fasen var det.
Tips på bra choklad att doppa gubbar i ?

Dagen ute är mulen, kall och tråkig. Men jag själ vskiner osm en sol idag....kan det bero på att en viss katt studsade upp till mig när klockan ringde och kröp ned hos mig ? ...eller kan det bero på att det "bara" är 5 dagar kvar innan Mr T kommer hem ? Eller kan det bero på att jag nått en viss vikt ? Eller kan det bero på att jag funderar på att åka in till hufvudstaden på lördag och ägna dagen åt bara Mig ?  Eller kan det bero på att det är fredag imorgon och jag har ledig helg ?

Välj själv =)

Ha en fin dag!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards