försöker leva igen

Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Flummet - 14 mars 2009 18:39


Kom hem till ett snöigt landskap Igen...gjorde en knäckemacka med 4 skivor kalkonmortadella och 1 skiva halloumiost....( missbrukare där....men hellre det än godis..).

Pratade med Mr T..eller...ja...jag väckte honom och bubblade lite....sen kröp jag ned och däckade vid 09:20. Klockan 15:00.. 5½ timme senare så ringde klockan och Mr T tassade in och väckte mig...lade sig hos mig..sen däckade han..jag måste vara väldigt gosig..haha.

Knäckemacka med kalkonmortadella och ½ banan, ett långt bad med chokladmuffins i...1 timme och 20 min senare väckte jag Mr T.
Sitter nu här och vill verkligen inte gå idag/ikväll...jag vet i princip hur kvällen/natten komme rlbi och jag fasar...örk. Men jag tjänar ju bra med pengar ..det är väl huvudsaken,...


Skall försöka få upp röven så jag kan fixa till min kesogegga till middagslåda inatt och även lunchen ( ja..för mig är dte lunch nu )...stekt gösfilé med halloumiost och avocado med en liiiten klick beasås.

Ha en fin lördag på er.

Av Flummet - 14 mars 2009 06:33



Mitt arbetspass inatt var det roligaste på flera månader.
Först och främst fick jag taxi ( jobbresa mitt i natten ) med en helt underbar kvinna...hårdrockare och många samtal till arbetsplatsen. Sedan förgyllde en annan människa min natt genom att prata i nattmössan och glo på film med mig..många skratt och en hysteriskt rolig natt med andra ord.
Bästa på länge...så glad i mig själv och så mycket komplimanger så jag nästan började tro på dem inatt av kollegan. =)

Men nattrasten har ett slut den med...och nu kör jag igen fram till 08:05..sen får jag krypa ned till min Mr T och ÄNTLIGEN få sova med honom...han är ju faen däckad fram till 10-11 tiden idag...ska bli så jekla mys att få sova med honom efter så lång tid....har fått sova 2 timmar med honom på 1,5 vecka.

Och inte klagar han eller säger något när jag kommer hem från mina nattpass och gosar ned mig, taffsar på honom, pussar och snosar på helgerna...han mumlar något och sedan somnar vi.
Gad så jag ser fram emot det...knäpp jag är...

Likadant imorgon söndag...på måndag har han dock redan gått när jag kommer hem..menmen...lite får man ta.

Yaaay..om 2,5 timme så ligger jag och sover..däckad som en liten gris...men ikväll står jag på jobbet igen. Redo för nya tag.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards