försöker leva igen

Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Flummet - 18 mars 2009 23:36



Det är hemskt, jobbigt, sorgligt

när det förflutna jagar en i fotknölarna

och man gör allt för att ge fan i det







************************************************











You've been down the dark detours
you have seen most of it all
Crashed into a million faces
but never listened to them talk
You got so much on your mind right now
it doesn't even help to try
to solve them all

You used to smile when hope and a pat on the back
would last throughout the day
As the rain kept fallin' down on you
you wouldn't let them wash the feeling away
Hope itself dried out in you
as you heard your man walking away
without a word

And you thought:
Who's gonna make my decisions
I can't make'em on my own
Who's gonna rise the occasion
when there's no one around
Who the hell is gonna believe me
I don't believe in myself
Who's gonna be there forever
well it ain't gonna be him

In case you didn't know I really care for you
I just wish you all the best
If love should come and knock on your door
I hope it treats you with respect
I cannot count the times I've seen you oh just slip it away
cause of broken hearts...

And you thought:
Who's gonna make my decisons
I can't make'em on my own
Who's gonna rise the occasion
when no one's around
Who the hell is gonna believe me
I don't believe in myself
Who's gonna be there forever
well, it ain't gonna be him.

Everybody is going away
I'm barely hanging on
do not lovers seek me
What am I doing wrong

Who's gonna make my decisions...(2x)






Av Flummet - 18 mars 2009 11:03



Jag kikade in på Haléns och fick se en sak jag velat ha så länge..så jag beställde den. Sen om den passar är en annan femma.

Väntar på att de där skall komma och kolla lägenheten...så man kan slappna av någon gång... sen skall jag äta lite räklandgång....ja..den räckte till 3 omgångar igår...+ lunch idag.
Inte illa pinkat för 85 kr. =)....brödet får dock vara...fast..jag brukar pilla bort lite lite av brödet med lite smör på..knappt synligt på gaffeln... Men det är allt...annars strejkar min magficka.

Vad skall man göra för mat idag då ? ...När jag inte ens känner för att laga mat eller planera middag/lunch...då mår jag inte bra alltså..vilket jag inte gör pga. ryggen.


får fundera,

Solen skiner ialla fall och det är så vackert ute!

Av Flummet - 18 mars 2009 09:23



Tog en citodon innan jag skulle sova....och det är det som är det farliga...att det känns skönt...70% av smärtan försvinner...man bara domnar bort. Därför vill jag inte ta dem mer än nödvändigt...men såhär ont har jag nog aldrig haft i ryggen. Verkar som det blivit värre antingen av open .eller att jag blir äldre. Kan inte skylla på något..det gör bara ont.
Jobbet får klara sig utan mig...jag pallar inte med det. När jag knappt kan stå eller böja mig ner....knappt sitta här.

Den lilla promenaden igår på mitt återbesök ställde till det mer i ryggen.

Hur fan kan man vara hemma för det här ????...Å andra sidan.tar jag smärtstilande i jobbet och tas in för drogkontroll så är ju jag bye bye.


Igår var det 2 överviktiga på överviktsenheten...de glodde som om ögonen skulle trilla ur dem....men var de där för en op..så önskar jag dem stort GRATTIS och hoppas det går bra för dem.
Jag vet inte om de glodde på mig för att jag var snyggt klädd, hade lila glasögon med glittrande rosa diamanter, var mycket mindre än dem, eller att jag bara såg dum ut..haha


Puss på er.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards