försöker leva igen

Direktlänk till inlägg 4 mars 2009

Las Vegas

Av Flummet - 4 mars 2009 15:16



Vaknade med en härlig suck...ledig...underbart.
En Mr T gosade rumpa med mig och jag kom då på att jag skulle skjutsa honom till bussen 1 timme senare.

Usch..

12:25 Lyfte de mot Atlanta för byte där till Las Vegas.

Vi har 99 kr abbonemang på ett telefonbolag...och vi tänkte inte så mycket på det...förrän igår när jag fick se att det kostar runt 10..TIO kr för att skicka 1 MMS...och 8 ÅTTA kr för att skicka 1 sms...dessutom får han betala 7 kr för alla sms jag skickar..
Vafan....
Så jag kan varken se, höra eller kan kontakt min snutt förrän på Måndag...alltså.....det är onsdag idag...och jag har en ledig helg...blä
En sådan här helg VILL man jobba..

Bad honom åtminstone skicka 2 bilder...1 på hotellet och 1 på gatan...då de bor på The Strip i princip =p.
Det är inte det att det är dyrt o skicka MMS etc..utan att 99 kr räcker inte långt..å man kan inte ringa mer än den summan ..crap


Men är jag avundsjuk ? ..ABSOLUT INTE :
http://www.luxor.com/

Vad fasen tror ni ? . haha.

Köpte mig en Räklandgång...och har ätit räkorna och äggen....+ en coca cola. Mumsigt.

Köpte även jordgubbar som jag skall doppa i choklaaaa...
Ja...det var väl min frossardag i sorg...eller något. Nej..så ledsen är jag inte...men ....ja...

Funderar på om jag skall ut på en promenad och handla lite roliga tidningar som räcker hela helgen.

Jobb..:
Upp 09:00 imorgon..hemma 20:30..
upp 05:30 - hemma 15:30 på fredag.




 
 
linda

linda

4 mars 2009 15:36

Hemskt att vara ledig och sen mannen på andra sidan jordklotet...
suck!
Sen är det för långt för dig att åka ner och ta en fika med mig...*L*
Visst är livet bra orättvist?
kram

http://www.fetmaoperation.blogg.se

 
Slumpadinka

Slumpadinka

4 mars 2009 17:19

Helt sjuka priser! Hur har det gått med resbokandet? Vet du hur sugen jag blev på att resa efter allt vårat prat igår, farligt ju! Men du frossar ju i nyttiga saker min vän :P Räkor är nyttigt, ägg är nyttigt, frukt och choklad med ;) Kram på dig!

http://slumpadinkan.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Flummet - 30 december 2011 23:45

 Kanske inte som jag ville, önskade eller tänkte..Livet är mer kaos än någonsin, men insett att jag behöver min ventil.Såhär natten innan Nyårsafton kanske det blir en nystart på min blogg ?. Jag vet inte, och vet inte om någon läser eller tittar in ...

Av Flummet - 25 februari 2010 12:18

    Men jag vet inte hur, vart eller om jag är Var.Idag åker jag upp med en kåpad kärra 24 mil tillbaka till staden och lägenheten jag bott i under 9 år. Just nu bor jag hos mina föräldrar igen och jag har åkt fram och tillbaka med bil och flyttk...

Av Flummet - 22 december 2009 22:32

*Singel - efter nära 10 år*Arbetslös - efter 7,5 år*Bostadslös till hälften.                                               Så livet kan bli ibland.... ...

Av Flummet - 3 december 2009 06:12

jag har tagit ett beslut som kommer påverka min framtid rejält.men kan tyvrr inget säga förrän allt ät fixat och klart... kram på er ...

Av Flummet - 29 november 2009 06:52

Det var ett tag sedan jag skrev här och det finns många orsaker... *en av orsakerna är att den där kassan som man Ska få hjälp utav och betalar in skatt till....beslutat att inte ge mig nåra pengar för min lite över 2 månaders sjukskrivnin...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards