försöker leva igen

Direktlänk till inlägg 5 november 2008

Vilken jävla bitch jag är - innehåller svordomar -

Av Flummet - 5 november 2008 22:15



Mina humörsvängningar efter open är f*n inte att leka med.
I 2 dagar har jag suktat efter choklad, gjorde ju även min egen julkola igår..som jag idag ätit 3 bitar till utav.
Den är inte så god pga. kakaon..vill ha o´boy i.

Skickar SMS till Mr T om att plocka lite smågodis..med orden LITE..utan sötlakrits och utan skumgummi o segt.
Återstår då, hårda, sura, choklad etc ...

Nåväl, han har plockat smågodis åt mig förut och vet vad jag vill ha, satt och gnällde i 4 timmar igår om mitt choklad/godissug...så han borde ju ta lite choklad..
Blev ännu mer förbannad när julkolan smakade skit...

Så idag....mellan 14-19 ( han är hemma 19 )..gick jag bara och väntade...funderade på om jag själv skulle gå till affären..Nope...då skulle det bli mer än vad jag skulle ha.

Hem kommer han, väntar på MITT suktade godis...o fram drar han en påse Zoo godisar...

VAFAN...vart är MITT godis ???????


- " ja inte ska du tro jag tänker gröpa godis för din skull "

Slänger kastrullen i diskhon med ett brak, skiter i köttbullar och pasta och stuvning...även mammas goda tinade hemmagjorda lingonsylt.

Klär på mig, fly förbannad och störtar iväg till affären, köper min mini chokladkaka....äter 2 bitar på vägen hem...o fy fan vad äcklig den var..

Fixar stuvning till iskalla makroner och iskalla köttbullar ( TACK älskling för att du ställde in dem i ugnen igen så de var varma åt mig )...äter 4 delikatessköttbullar, ½ dl stuvade fullkornsmakaroner o lingon.

Äter 1 till chokladbit...och fy vad den är vidrig, den smakar inte gott...choklad ÄR inte gott efter open.

Allt för inget typ....men Hey..jag fick motion...se det ljusa ur det hela...
lala...


OBS!...jag har även PMS sedan 16 år tillbaka.... -  innan op var jag ett helvete att leva med.....tänk er då mitt humör nu..min man klarar mycket..*kärlek*



Nu ska jag poppa egna popcorn i rapsolja.

Adios.

 
 
Ingen bild

Moi

6 november 2008 08:10

Gomorron tjejen! Det är okej med mig, mår väldigt illa dock. Hur är det med dig? Fin din blogg blivit :) Må gå till jobbet nu men ska kika tillbaka i eftermiddag och läsa lite mer :) Ha de bäst! Kraaaaam

 
Johanna

Johanna

6 november 2008 08:33

Hey, hittade hit precis - hit återkommer jag! =) vet hur de är me pms, här finns ett monster till!

http://www.jofimiel.blogspot.com

 
Miss Emelie

Miss Emelie

6 november 2008 09:12

Bra skrivet! Och nu skäms jag ännu merför jag haft så lie tid för bloggen...

http://www.metrobloggen.se/msemelie

 
Sari

Sari

6 november 2008 22:25

Jaa du våra hormoner spelar oss ett spratt..Jag är/var likadan tänder på alla 2..=)
Min man sa att han inte kände igen mig..Det ger sig hoppas jag..kram

http://frufiona.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Flummet - 30 december 2011 23:45

 Kanske inte som jag ville, önskade eller tänkte..Livet är mer kaos än någonsin, men insett att jag behöver min ventil.Såhär natten innan Nyårsafton kanske det blir en nystart på min blogg ?. Jag vet inte, och vet inte om någon läser eller tittar in ...

Av Flummet - 25 februari 2010 12:18

    Men jag vet inte hur, vart eller om jag är Var.Idag åker jag upp med en kåpad kärra 24 mil tillbaka till staden och lägenheten jag bott i under 9 år. Just nu bor jag hos mina föräldrar igen och jag har åkt fram och tillbaka med bil och flyttk...

Av Flummet - 22 december 2009 22:32

*Singel - efter nära 10 år*Arbetslös - efter 7,5 år*Bostadslös till hälften.                                               Så livet kan bli ibland.... ...

Av Flummet - 3 december 2009 06:12

jag har tagit ett beslut som kommer påverka min framtid rejält.men kan tyvrr inget säga förrän allt ät fixat och klart... kram på er ...

Av Flummet - 29 november 2009 06:52

Det var ett tag sedan jag skrev här och det finns många orsaker... *en av orsakerna är att den där kassan som man Ska få hjälp utav och betalar in skatt till....beslutat att inte ge mig nåra pengar för min lite över 2 månaders sjukskrivnin...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards