försöker leva igen

Alla inlägg den 30 november 2008

Av Flummet - 30 november 2008 17:59



Snart dags att börja traska iväg till jobbet...jobbar 21:33 - 07:07 imorgon..ett jättekort nattpass som jag inte klagar på.
Imorgon däremot är det ett drygt nattpass...men men.

I ugnen står en lasagne som jag slängde i riven morot, oregano, oliver och fetaost i....har bara lagat 1 lasagne på 9 månader innan...min mage är inte så förtjust i lasagne..brukar klumpa sig i magen, men hoppas det funkar idag.

Med mig till jobbet har jag en tonfisksallad....den gamla vanliga jag gör....ananas, tonfisk, röd lök, oliver, keso och fetaost.
4 mandariner ( äter inte hinnorna men gött ändå ).
3 portionsförpackade knäckebröd
och 2 liter vätska.
Brukar ha med mig mer än hälften hem igen, men tjo..jag har mat med mig iallafall...och min nötpåse med valnötter, cashewnötter, mandlar och russin.

Så jag lider ju aldrig brist på näring på så sätt iallafall...har halva kylskåpet med mig känns det som.=p 
Imorgon blir nog första gången på 9 år som jag tänker äta frukost efter ett nattpass....jag funderar på det...eller så tar jag en knäckemacka på vägen hem...får se...

BTW...både fått upp 1 stjärna och 2 adventsljusstakar...det ni

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards