försöker leva igen

Alla inlägg den 21 december 2006

Av Flummet - 21 december 2006 23:24

Smarta jagHär åker man och handlar inför julhelgen, vad glömmer man ?JO, det jag skulle ha först å främst egentligen...tejp till julklapparna...do´hFick med mig nära 1 kg blockchoklad dock, å massa apelsiner, gissar att mina testrecept går åt h-te imorrn ;DFår se.

Uss

Av Flummet - 21 december 2006 15:36

Har inte gjort ett skit idag egentligen...diskat...uhm.Extreme Makeover - sjukt program.Men å andra sidan: fixa fettet, armarna, brösten, låren, näsan, tänderna.Då skulle jag utan problem ställa upp på skiten och vara med på tv.Men håret, mitt hår, det gillar jag =) Föutom när det är vinter och jag ser ut som ett troll som legat för länge under stenen...

Av Flummet - 21 december 2006 11:35

Varför finns detta enbart på Apoteket att köpa ? Att trängas med massa galna människor som vill vara först med att få en Kölapp, se dem spurta in vid öppningstid.Först är bäst!Nåja, tuben ser direkt köksovänlig ut.Skall försöka skapa kardemummatryffel och kaneltryfflar..antingen så blir de bra eller så sitter de i väggen efter imorrn =) Har även tänkt att ge mig på Apelsin och kaneltårta med kanelmousse, apelsimousse och apelsingelé, grunden är en rulltårtsbotten.MEN!Skall även göra en chokladbiskvi tårta till jul.Den är underbar...blir väldigt liten, men jäkligt god och mastigJag älskar att baka, men vill gärna att någon annan äter upp det..hahaJag får bakfeber ibland, å bara bakar på utå fan.En bild på första försöket med biskvitårtaOch JA, det skall rinna choklad utmed kanterna..lala.var så på receptet. måste följa slaviskt första gången, sen kan man flumma ur lite.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards