försöker leva igen

Alla inlägg den 18 december 2006

Av Flummet - 18 december 2006 23:49


Den var väl inte direkt någon höjdare, men nåja, det var vad vi hann se med 3 min tillgodo. hoh

Får inte äta efter 20 imorrnkväll...proverna skall tas mellan 07:00-08:30 på onsdag
Får äta först vid 11-tiden på onsdag igen.
Sen är det jobb 14.00 igen...snacka om att jag kommer vara aptrött..blö

Humorn i det hela...äter lunch vid 13, sen har jag ett kort pass på jobbet utan rast..är hemma 20:00.
Äter någon smörgås däremellan, men nada mat.
Jag har lixom inte någon micro i närheten, den är typ 6 mil bort eller så ;D
Eller kall bolognese o pasta ?..*hulkar*


Av Flummet - 18 december 2006 12:35

"Välj en passande titel..."ja ?..Tjockis .

Av Flummet - 18 december 2006 12:20

Eller ngt.

Börjar skriva, lägger av, starta ny blogg, fortsätter skriva, lägger ned...etc.

Nu har jag tänkt ha kvar den här bloggen...*peppar peppar*..*skrattar högt*.. nåja

Bloggnamnet ger ju en hint om vad jag skriver om, men..sucker...jag skriver om allt som inte är intressant ^^.
Men jag har sån jävla mundiarrée så jag måste få flöda ur mig lite då och då.
Just nu handlar det om mitt fett, är jag inte mycket smal, så är jag mycket fet.
Har jag inte testat det ena, så har jag testat det andra...
modifast,VV..många ggr, nutrilett, GI, KBT 1 år, ,träning..etc..lalala..

I maj skickade jag en egenremiss till ett sjukhus, jag hade fått nog. Var tvungen att söka genom VC - remissen bekräftades 19/9..sen var det bara att vänta.
Tjom! - de ringde i fredags...nu på onsdag 20/12 skall jag in för prover och den 3/1 - ska jag träffa en läkare.
Sen får vi se vad som händer.

Jag pratar om en GBP Op, efter 15 år av pendlingar med vikten har jag fått nog..totalnog.
Jag har provat allt. jag menar ALLT.
En gång tränade jag bort 39 kg, finfin kondition, fyllig vacker kropp.
Sen råkade jag svälta mig ist...så där håller det på.
Jga lyckas, sen misslyckas jag.

Snacka om diarrée i käften...snarare fingrarna i det här fallet.

Adios.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards