försöker leva igen

Alla inlägg den 20 december 2006

Av Flummet - 20 december 2006 23:58

Fan va skönt. Fram till 1/1 - 07 har jag semester och kommer bara njuta.Tror det var 1/1 ialla fall...*virrpanna*

Av Flummet - 20 december 2006 10:06

Vad då 1 mils promenad ?
Vad då kolla fel på karta ?

Efter ca: 3 km promenad så ringer jag och tar reda på vart jag ska med utgångspunkten där jag står.
Visade sig vara nästan mittemot järnvägsstationen...pucko.. Åh!

Nåja, en uppfriskande promenad 05:50 på morgonen..
Naturligtvis var det min dag även när de tog prover..jag svimmade under blodprovstagningen. 2.a gången i hela mitt liv jag svimmat, men så hade jag inte käkat något heller...prover på fastande mage.

Urinprov ja, pissa i en bunke, sedan leka med en pipett för att passa ned det i ett provrör...FOBI.
Jag avskyr att ens se mitt eget urin...*ryser*
*gblöäskdjr*

Äntligen hemma och skall kasta mig ned i sängen och ta en super powernap på 2 timmar innan det är dags att göra sig i ordning för jobbet.

13 timmar kvar innan....=)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards