försöker leva igen

Direktlänk till inlägg 9 februari 2009

Hemska dag

Av Flummet - 9 februari 2009 16:47



De slutar inte...tårarna...jo..de slutar..lugnet infinner sig...för att sedan hugga tag i bröstet och det blir svårt att andas och gråten kommer igen.

Jag vill till 100% Inte gå till jobbet, jag vill vara hemma, ligga under täcket och hoppas på en bättre dag imorgon.
Men samtidigt vill jag till jobbet till 100% eftersom då får jag annat att tänka på , det går inte att sitta och ha ångest på jobbet...går går det väl...gråta kan man med. Men då jag är ett ansikte utåt....så fungerar det inte så bra. Det är bara att bita ihop då....så på sätt och vis vill jag definitivt till jobbet..vilket jag också ska. Väskan är packad, lunchlådan gjord, telefonen ladda och jag har precis kommit upp ur ett 1,5 timmes långt bad med chokladmuffins i badet.

På onsdag kommer Dell för att hämta eller laga min laptop på plats...vet inte hur de menade. På onsdag kommer jag även hem efter att ha varit hemifrån 13 timmar genom jobbet....det blir nog fint ändå.
På torsdag ska jag besöka kuratorn....eller rättare sagt Skötaren jag fått eftersom jag inte mår så dåligt längre...nehej du ?!?.

Jag vill ha tillbaka min gamla kurator....hon var så underbar och ringde alltid för att kolla till mig...den här skiter i mig känns det som.
Jag som har så svårt att öppna mig för nya människor...ska nu...i en period där jag mår som sämst...dessutom öppna mig för en ny person på psyk ?...För att verkligen visa att jag mår dåligt....det blir ju hur bra som helst. Jösses...
Sist jag var där frågade hon om jag ville bli utskriven ...och det SÅG UT som om jag mådde bra. Brukar det inte vara så att den som mår sämst...visar det bäst...


Jag vill skrika rakt ut. : ! " LÄGG IN MIG , GE MIG HJÄLP, TA BORT MIN ÅNGEST, PROPPA MIG MED ALLA MAGISKA MEDICINER OCH GÖR MIG TILL EN NORMAL MÄNNISKA UTAN DET HÄR "

Men så kan man inte göra heller.....



jag är nog bara dum i huvudet.


Kramar till er

 
 
Ingen bild

Slumpadinka

9 februari 2009 18:20

Det är du inte alls vännen, du är allt annat än dum i huvudet! Tänker på dig och finns här om du vill... Många kramar

 
LINDA

LINDA

9 februari 2009 20:33

Jag kan inte mer än skicka en STOOOOR kram till dig....
KRAAAMMM!!!...

http://www.fetmaoperation.blogg.se

 
johanna

johanna

10 februari 2009 07:54

usch, stackare som mår så dåligt....skulle jag kunna blåsa bort de hade jag gjort de omgående! Men vet du, jag tycker de är precis de där du ska skrika....VRÅLA på bara!

Stora kramar

http://jofimiel.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Flummet - 30 december 2011 23:45

 Kanske inte som jag ville, önskade eller tänkte..Livet är mer kaos än någonsin, men insett att jag behöver min ventil.Såhär natten innan Nyårsafton kanske det blir en nystart på min blogg ?. Jag vet inte, och vet inte om någon läser eller tittar in ...

Av Flummet - 25 februari 2010 12:18

    Men jag vet inte hur, vart eller om jag är Var.Idag åker jag upp med en kåpad kärra 24 mil tillbaka till staden och lägenheten jag bott i under 9 år. Just nu bor jag hos mina föräldrar igen och jag har åkt fram och tillbaka med bil och flyttk...

Av Flummet - 22 december 2009 22:32

*Singel - efter nära 10 år*Arbetslös - efter 7,5 år*Bostadslös till hälften.                                               Så livet kan bli ibland.... ...

Av Flummet - 3 december 2009 06:12

jag har tagit ett beslut som kommer påverka min framtid rejält.men kan tyvrr inget säga förrän allt ät fixat och klart... kram på er ...

Av Flummet - 29 november 2009 06:52

Det var ett tag sedan jag skrev här och det finns många orsaker... *en av orsakerna är att den där kassan som man Ska få hjälp utav och betalar in skatt till....beslutat att inte ge mig nåra pengar för min lite över 2 månaders sjukskrivnin...

Ovido - Quiz & Flashcards