försöker leva igen

Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Flummet - 22 februari 2009 17:00



Vräker fortfarande ned snö..kommer bli så roligt att bila hem imorgon. ..usch.
Har ialla fall packat det mesta. Har 3 kassar med kläder som min mor och svägerska ska få gå igenom..resten hamnar på loppisen för i sommar hos mor och far. Är så innerligt trött på auktionssiten o alla dess nollor till köpare. Jag har varit där i 4 år och varenda gång..( ja , varenda..Mr T tycker det är flummigt )..så får jag någon dåre som vil betala senare, inte vill ha det de budat på eller inte såg min 6 cm stora vädjan om att det INTE skickas utan hämtas på plats.....och vill att JAG ska stå för frakten..för att jag hade så " strikta regler"...- öh ?...Jag har kläder för runt 6000 ..men jag orkar bara inte..hellre sälja det till de närmsta istället.

Imorgon 07:20 skall jag lämna Mr T vid tåget och sedan är det meningen att det skall bära av....skall packa ihop alla frys och kylvaror imorgonbitt också.
Skulle inte förvåna mig om jag kommer iväg senare sen iallafall.

jaja....funderar på att slänga mig i ett varmt bad för att sedan dra mig upp och fixa ännu en köttfärsgryta med paprika, lök, champinjoner...hm..kanske lite parmesan ?....och grädde ?..hm...aja...får se

Av Flummet - 22 februari 2009 16:54



Jag testade för första gången att göra en amatörvideon på youtube....
Dessvärre har jag bäddat in den ...och som jag har förstått..kan inte ens jag visa den i min egen blog..sen är jag så glad över min katt så.......men men..klicka på länken så kommer ni dit... =)



http://www.youtube.com/watch?v=NNYK-dyl0EY

Av Flummet - 22 februari 2009 13:46


Det har varit ett vitt knappt synligt täcke här i snart 3 veckor...men nu...nu när jag ska bila 25 mil..ja då faaen har det vräkt ned sedan igår och det är runt 10-13 cm ute.
Det roliga i det hela...är att det fortfarande vräker ned.

Någon middag idag blir det inte heller...de hade blivit sjuka i Mr T´s familj med...vilket är väl tur på sätt och vis. Jag ville så gärna dit på middag...men jag slapp ge återbud iallafall.

Maten är bara jobbig idag..fy fan..känner varken smak eller lukt, näsan är igenbommad...som oopad brukar man inte ha så hyffsad hunger när man är förkyld....lägg då på det gånger 3..blä.

Har ätit en knäckemacka ed 3 skinkskivor, 1 ostskiva och gurkskivor...samt drucki 0,5 dl Verum Låglaktos drickyoghurt...( har börjat med den lite då och då....se om magen klarar den...inte så säkert än..)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards