försöker leva igen

Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Flummet - 26 februari 2009 22:13



Ännu en mysdag till ända. Mamma och jag begav oss iväg på lite shopping och där hittades kokbok, pocketbok, 2 toppar m.m ..en mosbricka med korv slank ned...eller ja..lite iallafall. Härlig dag med mamma =)

Det gick visst ned lite godis i en påse också...att jag aldrig lär mig.....men den påsen kommer ju räcka i 2-3 veckor också.

Kvällen bjöd på ost, kex, ostrullar och favoritdrickan Trocadero.
Sista dagen imorgon...fy..f.a.n.
Kommer hem på Lördagkväll och går sedan iväg på Söndagkvällen igen för att jobba 2 nätter. Mr T är genomtäppt i näsan...( No Shit ?! )...och mår apa...stackarn.  Han som skötte mig hela min nyligen gjorda förkylningsperiod....sen kommer jag hem när han nästan är frisk.

Det har blivit lite bloggande den här veckan av natrurliga skäl...men ni kommer snart tröttna på mig igen när jag sätter igång..haha

Ovido - Quiz & Flashcards