försöker leva igen

Alla inlägg den 10 juni 2008

Av Flummet - 10 juni 2008 19:41



Jag är fullt upptagen med WoW..det bara blir så....sen fick jag negativa besked hos Syon som säger att mina betyg är för gamla och att jag / rektorn förmodligen inte kommer göra så jag får tillgodoräkna mig något utav mina betyg från gymnasiet.

Återstår : Att under minst 2 år läsa upp mina gymnasiebetyg för att efter det söka till den utbildning jag vill...vem fan är inte trött på skolan efter 2 år när man bara upprepar en sak man redan gjort ?.

Sen studielån...jag kommer få ta studielån i 5 år.
Jag bara satt och grät igår.

Är det verkligen så ?.
Jag förstår att kurser ändras under åren..men vad i svenska, engelska etc ändras ??.

Såå lessen för det =(.

Har fått Lånet insatt på mitt sparkonto nu ialla fall, de som skall glasa in balkongen var här och mätte idag.
Sen försöker jag få tag i någon på kommunen som kan hjälpa mig/oss att fylla i byggnadslovet korrekt.

Har idag varit ute och gått en sväng, även igår...underbart härligt ute.

Imorrn är det tant snäll och på torsdag rehab möte på jobbet.

Fick även ett Brev från jobbet jag sökt där de tackar för min ansökan och skall höra av sig senare.
Man får tacka för respekten att skicka ut ett sådant brev ialla fall, även om jag inte ens får komma på Intervju..så var det trevligt.

På fredag åker jag nog till mina päron..som i snart 2 veckor blivit framskjutet av jobbet, läkarbesök, etc.
Stannar till den 18:e...19:e ska min husläkare ringa och skall vara hemma då.
Den 19:e på kvällen åker dock både jag och Mr T hem till mina föräldrar och stannar till den 21:a.

Slut på uppdatering...

JO..ikväll blir det en helstek med en glaze på whiskey, kanel och äpple.
Och köpt potatissallad med creme fraiche, mjölk, grädde..etc..jag kommer ligga och må så förbannat dåligt...+ att det är massor av laktos.

Första gången jag äter "färdigmat" sen open....brrrr...
Men orkade inte göra något annat idag...så efter det är jag beredd på Dumping.
Det värsta är ju när man inte vet hur man fick en dump....som jag ofta får...suck.

Men som sagt 1:a gången jag provar..och får se hur jag reagerar...man måste ju leva också och våga prova saker...som jag inte vågat ännu Pga All jefla dumping.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards