försöker leva igen

Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Flummet - 4 juni 2008 16:32



Yesch yesch YES!!!


Lånet blev nyss bevilja för renovering av lägenheten ..med originalkök och badrum från 1980!.
Slitna tapeter som lossnar i badrum, fuktskada och bajsbrunt i köket.
Väntar bara på att skriva under och få tillgång till pengarna



Jag har svårt att sätta ord på min lycka!

Av Flummet - 4 juni 2008 15:04



Vilken röra..orka berätta om det idag. helt slut..
Gick upp 04:40...drack en yogurtshot..tog mig in till jobbet o träffade kollegan och var med denne i 4 timmar..sen begav jag mig till facket och arbetsledaren.

Jag har rehabmöte nästa torsdag...på mest ont...men skitsamma.
Har en facklig representat med mig då också. Tack!
Jobbet hade inte heller anmält mig till deras/vårt bolag som skall betala ut 10% av lönen från dag 91...skitbra..jag är inne på snart 103 dagar.
Fixade det med.
Sov hela 3 timmar inatt....aptrött är jag

Aja.- nu skiter jag i det.

Samtalskontakten ringde samtidigt eftersom jag avbokade det idag för att vara på jobbet istället..så har ny tid där på onsdag.
Och nu på måndag ska jag till Kommunens SYO....jag ska diskutera hur jag får ettt slutbetyg och vill läsa matte och naturkunskap B samt psykologi.
Får se OM det ger något.

Just nu skiter jag i det.

Hade även 5 kartonger från fotoföretaget på hallmattan när jag klev in.
Kunde de inte packat det i samma kartong ? ...
Nåja...lite över 500 bilder som skall kollas och fixas pärm och fickor till.
Samt 2 små söta plåtaskar jag vann på Tradera...den ena med BananMint tabletter till mamma..en Apa......och den andra kaneltabletter. =)

Vann ju även roligt USA godis på Ebay...baby ruth, twinkies, ÄLSKADE wrigley´s kaneltuggummi och sockerfri Jell-o...
Jell-o och tuggummi till mig...tänker bannemig testade det andra med..uhm.

Får väl se när det kommer fram...upp till 14 dagar ska det ta



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards