försöker leva igen

Direktlänk till inlägg 19 juli 2008

Rosa Kärlek från Dell. - 30 kg - Bilder -

Av Flummet - 19 juli 2008 12:27



Jag har fått en present...eller snarare köpt mig en present jag önskat i 5 år...en Laptop. En rosa....från Dell.
En svindyr sak men så underbart älskvärd.
Den är min -30 kg present. Undrar vad fasen det blir till - 40 ?..om man nu kommer dit =p

Jag har en stationär, men som sagt alltid önskat mig en laptop o speciellt med tanke på mitt jobb....där jag utan övervakning av någon kan surfa ( på det beställda mobila bredbandet...det får gärna komma snart tack...)
titta på DVD..upplösningen på den här skärmen är.....ja..det går inte förklara...jösses. Å det är en 14 skärm...eller 13....öh....nåja
Det är HDMI....och den är sååå läcker.
Lyssna på musik,spela WoW..haha etc....den kommer bli oumbärlig på jobbet.
Ville ha en Sony Vaio  Roosa..men den är både tyngre och mindre prestanda.
Den här väger 1,3 kg. ..lätt som en plätt och vacker.

Nåja. ska sluta tjata om den.....håller på att tvätta för fullt sedan 2½ timme tillbaka...Mr T sover som en gris och dte är ( missförstå mig inte )...Helt underbart när han sover, katten sover..och det är bara JAG....lugnt, tyst, underbart.
Dessutom får jag mycket gjort.
Är det något ni känner igen ?

Ni er andra hälft eller barn sover....det känns som om .." Jag kan ju lika gärna pyssla lite o få egentid"....för så fort han vaknat...ja...då är det inte lika kul längre. Kan vara för att han är lat och aldrig vill göra något....varför ska då jag göra något ?.
Eller så tvättar jag för att få det gjort....så vi slipper tvätta Ihop....och förlora massa tid på det ? ..

Adios

 
 
Sarah ''Jigsaw'' Giercksky

Sarah ''Jigsaw'' Giercksky

19 juli 2008 12:39

vad tufft med en rosa laptop :)

http://SGiercksky.blogg.se

 
linda

linda

19 juli 2008 12:59

Jag vill också ha en sån data!!!!
Vad kostade den?...

Man märker inte själv att alla kilona försvinner...jag ser fortfarande mig själv i speglen...
men jag märker ju det på kläderna..
innan hade jag storlek 52 i byxor, igår shoppade jag byxor i storlek 40!
helt otroligt!

När jag promenerar lyssnar jag på ljudbok, hur bra som helst, man märker inte hur jobbigt det är..*L*
I dag är det Björn Hellgren som lyssnas på!

Jag älskar att vara uppe själv, när mannne och huliganerna sover...
hur skönt som helst..
och det har jag inte dåligt samvete för att tycka!

http://www.fetmaoperation.blogg.se

 
linda

linda

19 juli 2008 13:07

Visst är det mycket pengar...
hmm..får börja spara..*L*

Jag tycker det är svårt att veta hur mycket man ska äta för att kroppen ska må bra.
Ibland är jag rädd att jag äter för lite, ibland för mycket...
men det är väl något man lär sig.

http://www.fetmaoperation.blogg.se

 
linda

linda

19 juli 2008 15:17

Mjukt bröd funkar inget bra för mig heller...
det dumpar jag på!

Men det mesta annat funkar.
men i rätt mängd...
annars om jag dumpar, så blir det sängen en stund för mig.

Så vad händer en lördagskväll som denna?

var bor du någonstans?

http://www.fetmaoperation.blogg.se

 
linda

linda

19 juli 2008 21:56

Hoppas dagen varit bra..
jag har haft en rejäl dumpning ikväll, inget kul alls..
så det blir en tidig kväll..
sov gott!
kram!

http://www.fetmaoperation.blogg.se

 
Moi

Moi

20 juli 2008 00:05

Så snygg den är! Jag tycker du förtjänar din egna lilla present, -30 kg är mycket! Och du har gjort det så bra! Jag måste nog köpa mig en rosa Sony Vaio då jag når -40... eller -50, för må ju spara ihop pengar också :P

Jo jag ska ta det lugnt... klarar inget annat. Sov gott! Kramar i massor

http://www.metrobloggen.se/itsmoi

 
Ingen bild

Moi

20 juli 2008 18:11

Jo jag ska det... kanske bättre jag åker för då kan jag ju rymma när det blir för mycket :P Jepp, om det blir så ska jag hojta till! Den där strandplatsen verkar sååå mysig! När åker du ner om du ska dit? Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Flummet - 30 december 2011 23:45

 Kanske inte som jag ville, önskade eller tänkte..Livet är mer kaos än någonsin, men insett att jag behöver min ventil.Såhär natten innan Nyårsafton kanske det blir en nystart på min blogg ?. Jag vet inte, och vet inte om någon läser eller tittar in ...

Av Flummet - 25 februari 2010 12:18

    Men jag vet inte hur, vart eller om jag är Var.Idag åker jag upp med en kåpad kärra 24 mil tillbaka till staden och lägenheten jag bott i under 9 år. Just nu bor jag hos mina föräldrar igen och jag har åkt fram och tillbaka med bil och flyttk...

Av Flummet - 22 december 2009 22:32

*Singel - efter nära 10 år*Arbetslös - efter 7,5 år*Bostadslös till hälften.                                               Så livet kan bli ibland.... ...

Av Flummet - 3 december 2009 06:12

jag har tagit ett beslut som kommer påverka min framtid rejält.men kan tyvrr inget säga förrän allt ät fixat och klart... kram på er ...

Av Flummet - 29 november 2009 06:52

Det var ett tag sedan jag skrev här och det finns många orsaker... *en av orsakerna är att den där kassan som man Ska få hjälp utav och betalar in skatt till....beslutat att inte ge mig nåra pengar för min lite över 2 månaders sjukskrivnin...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards