försöker leva igen

Alla inlägg den 13 april 2007

Gud

Av Flummet - 13 april 2007 23:17

Ja jösses.Reklam med Kristet budskap avsäger jag mig gärna.Varför stoppa shiten i folks brevlådor ? Tvinga på mig olika propaganda.Vill jag ha information eller önskar mer intresse i något så Söker jag mig det.Det absolut värsta är Jehovas Vittnen galningar.Låt mig för f.a.n vara!!Är ni helt urblåsta ? Knacka dörr och hoppa på mig när jag kliver av tåget efter nattskiftet..dag ut och dag in.Lär er acceptera att det finns folk som inte vill veta av er eller er tro. Att se mig bära ett pentagram verkar få er att vilja köra upp Vakttornet i röven på mig.Vet ni ens vad det pentagrammet står för ? Mitt specialarbete i Religionshistoria handlade om J.VJag försökte ta reda på varför ?. Varför den tron, vad gör att man söker sig till J.V...jag blev bara än mer avig.Dessutom skulle världen gå under det årtalet och jag skulle minsann hamna i helvetet.Jag är konfirmerad. OBS!Där jag konfirmerade förekom INGA lustiga resor eller annat, enbart bibelstudierVarje onsdagkväll 19-20:30 läste vi ur bibeln och skulle kunna bibelcitat m.m varje vecka.Varje söndag skulle vi sitta i kyrkan.Jag har läst HELA bibeln.Av egen nyfikenhet, inte blev jag mer klok där heller.Nej.nej.nejJag accepterar Din tro, så acceptera Mitt val.Bu!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards