försöker leva igen

Alla inlägg den 2 april 2007

Av Flummet - 2 april 2007 15:50

Men varför idag, varför nu ? Hatar de här dagarnaMan vaknar med ett tryck på bröstet, känns som om en elefant sitter där..nejdå, men ialla fall en människa.Hjärtat slår dubbelt, hyperventilerar, gråter.Man är ensam, slår på allt som låter, ringer till någon.Lustigt hur kroppen reagerar egentligen, eller. psyket.Jag hade det så under 2,5 år...nu kommer det ytterst sällan, men då det kommer kastas jag tillbaka i tiden då det var som värst.Fy fasen.Kanske går jag för fort fram ? Jag gick ur min sjukskrivning i februari -07..Jag ska/har:*På bröllop*flyga luftballong*börjat nattpass*sökt till 3 olika utbildningar i höst*Springer runt som ett sjuhu och ska göra allt jag inte orkat under min tid som sjukskriven.*Planerar varje ledighet istället för att lata mig och njutaUhm...det låter som innan jag däckade ihop.Öh..jag är dum..jag vetFan. måste ändra det där på något sätt.Inatt skall jag ialla fall iväg vid 20.20..får lite kärlek av sambon innan =)

Av Flummet - 2 april 2007 01:10

Min bebis. -Kärlek- Hon tyckte jag var otroligt tröttsam som bara fotade..

Av Flummet - 2 april 2007 00:52

Seså. skam den som ger sig, nu går det att få upp bilderna.Mucho goda, berömda piroger ^^.Blev ca 65 st..Blev deg kvar så jag passade på att svänga ihop de begåvat "vackra" bröden på plåten...-host-

Ovido - Quiz & Flashcards