försöker leva igen

Alla inlägg den 1 april 2007

Av Flummet - 1 april 2007 17:51

Småirriterande.Jag kan inte lägga in bilder, än mindre kolla på dem som redan finns i listan.Hade det varit ett 1.a Aprilskämt hade det varit ok, men nu...blaffVaknade strax innan 10, vi gjorde frukost och mös i soffan medan vi tittade på CSI boxen av 5.e säsongen jag fick av min "svärmor" i julklapp.Diskat, plockat undan lite, fixat matlådor, njutit i solen,sen har jag suttit en del framför datorn för första gången på 2 veckor.Slött som fasen..men ack så skönt.Skrivit ut underbara bilder på min bebis med, hade en fotosession med henne i förrgår..men som sagt, går inte lägga upp bilder...-irriterad-Imorrn är det dags för jobb igen..nattpass as usual.Mån/tis...tis/ons.ledig torsd.fre/lör. .. lör/sön..= Påskhelgen..-rysa-Inte vet jag hur jag skall komma till och från järnvägsstationen under påskhelgen heller..traska flera km med en 5 kilos väska är Icke kul efter/före jobbet.Jekla bussar.Måste skriva schemat för imorgon och resten av veckan..-gäsp-Ikväll blir det en tacogratäng med lätt créme fraiche. ^^-blink- blink-Bara 8 dagar kvar innan jag har 1 v. semester!

Ovido - Quiz & Flashcards