försöker leva igen

Alla inlägg den 14 augusti 2007

Av Flummet - 14 augusti 2007 13:09



närmare beskrivning behövs inte

Av Flummet - 14 augusti 2007 12:12


Tog bussen 05:30..= uppstigning 04:40...jag sov 3 timmar.Zzzz
Sen måste jag vara uppe till runt 5 tiden imorgonbitti igen för att ställa om mig till mina nattpass igen.

Tog prover och de hittade ingenstans att få blod...do´h. brukar vara lättstucken..så nu är jag vackert lila/blå lite här och där.

Fick även namn och telefonnummer till Kardiologavdelningen..där personen i fråga som kan svara på NÄR jag får komma på det stora EKG testet...inte kommer tillbaka förrän imorrn.
Argh..jag som med pulserande hjärta ringde upp...skitkärring/gubbe.
Remissen blev iallafall skickad 12/6- 07 då jag var på utredningsdagen. ^^
Så det var ju trevligt..nu vill jag bara veta hur jävla länge jag skall stå i kö innan jag får den där undersökningen på mitt hjärta.

Hela den skiten gör ju att allt blir uppskjutet för en ev. op..S.U.C.K.
Inte några veckor..nej..uppåt 5-6 månader blir det uppskjutet.
Som kaka på kaka så skall även läkaren som skickade remissen till Kardiologen sluta i september..jaha..

" Vem kommer då skicka min remiss till kirurgen efter kardiologen då ?"
- jag vet inte..
" Öh...ok...till vem skall jag vända mig då ? , så jag inte behöver gå  över 1 år till på utredningar ?"
- jag vet faktsikt inte..tyvärr

Ok....

En favoritlåt med mannen med stort M.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards