försöker leva igen

Alla inlägg den 8 augusti 2007

Av Flummet - 8 augusti 2007 11:44



Var hur mysigt som helst!
Bror min så snygg i kostymen hans fru gjort, med guldfärger,grått m.m
Brors fru var så vacker i sin klänning hon gjort.

Damn ^_^

Kom åkandes i en gammal läcker bil.
De vigdes strax intill en sjö där brudens släktsommarstuga finns.
Serverades tårta i 3 våningar, lax med massa citron, grillat, potatissallader,pastasallad,kakor,dryck..et.c.etc.


Även en liten gåva i form utav handgjord choklad 2 bitar med deras Första bokstäver på.
Färgtema var ornage/limegrönt/beige..om jagh inte har helt fel..

Så..ett sommarbröllop..med enbart dass, med kallvaror ifrån jordkällaren,soligt som sjutton..blandat med massa lustiga skurar..kan det bli mer vackert ?

Jag tog som vanligt massor av bilder, glömde dock mitt feta objektiv..( hur man nu kan göra det ?!? ) ., inte nöjd med bilderna..men å andra sidan var jag bara med vid sidan om och tog bilder. ^^.


Av respekt för min bror och hans fru är deras ansikten gömda då jag så gärna vill visa hur snygga de var, men låta dem vara anonyma.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards