försöker leva igen

Direktlänk till inlägg 20 september 2007

Fictfucka en idiot med en elefantfot?

Av Flummet - 20 september 2007 17:31


Svårt att tro.
well..jag var iväg med bilen...som kostade en slant.
Fick reda på att de inte hade befogenhet att godkänna bilen...så jag får åka och besikta om den på måndag efter jag varit i Uppsala..skitkul.

Igår fick mr T reda på att hans bonus den här gången skulle uppgå till fina tusenlappar.
Imorses säger Mr T att han är glad att han inte sitter på *********** sida..för Mr T´s företags kund´s klient ( mycket att hänga med i ) ..har vunnit ett omöjligt belopp ..på många euros..0.o.

Så någon idiot på hans företag har programmerat en sak fel i programmet.

Jag sade då att du kan vinka farväl till din bonus...trots flera " neeh..så kan de inte göra.."...så fick jag vid 15:05 reda på att han hade tråkiga nyheter..

" Är bonusen indragen ? "

- Ja..
" Jag är inte så jävla dum vettu...du tror väl inte ert företag får ta smällen om det är de som gjort fel så deras kund förlorar åtskilliga summor ? "

Så bonusen är indragen och bonusprogrammet är inställt på obestämd tid.

Skitkul...bonusen har han/ vi vetat om i 3 månader dock att det skulle bli en summa..men han skulle nu få  mer än vi trott.

Därav beställde jag lackning av köksluckor och handtag etc...
Överlycklig att äntligen slippa de äckliga-vedervärdiga-snuskiga gamla luckorna vi har..
Väl hemma fick jag nyheten och ja...skitsamma.

Vi skall ha nya luckor och London är planerat sedan Maj.. men hotellet skulle betalas med bonusen...Vi har sparpengar ...Meeeen det var inte till det de skall gå...

Kan man ine bara ta och fistfucka den som klantade sig med en elefantfot eller något ?
Synd om elefanten då ioch för sig.


Skitdag.

Sen kom jag hem och fick se ett vykort från Rhodos..och jag blev på bättre humör och glad. ( Tack )
Dessutom har solen skinit hela dagen och jag har strålat..Mys ändå

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Flummet - 30 december 2011 23:45

 Kanske inte som jag ville, önskade eller tänkte..Livet är mer kaos än någonsin, men insett att jag behöver min ventil.Såhär natten innan Nyårsafton kanske det blir en nystart på min blogg ?. Jag vet inte, och vet inte om någon läser eller tittar in ...

Av Flummet - 25 februari 2010 12:18

    Men jag vet inte hur, vart eller om jag är Var.Idag åker jag upp med en kåpad kärra 24 mil tillbaka till staden och lägenheten jag bott i under 9 år. Just nu bor jag hos mina föräldrar igen och jag har åkt fram och tillbaka med bil och flyttk...

Av Flummet - 22 december 2009 22:32

*Singel - efter nära 10 år*Arbetslös - efter 7,5 år*Bostadslös till hälften.                                               Så livet kan bli ibland.... ...

Av Flummet - 3 december 2009 06:12

jag har tagit ett beslut som kommer påverka min framtid rejält.men kan tyvrr inget säga förrän allt ät fixat och klart... kram på er ...

Av Flummet - 29 november 2009 06:52

Det var ett tag sedan jag skrev här och det finns många orsaker... *en av orsakerna är att den där kassan som man Ska få hjälp utav och betalar in skatt till....beslutat att inte ge mig nåra pengar för min lite över 2 månaders sjukskrivnin...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards