försöker leva igen

Alla inlägg den 6 september 2007

Av Flummet - 6 september 2007 00:00

.



...är det en MYT eller är det SANNING?!?


Har fetton även fett i ÖRONEN ?


Svar: Nej.
Men ibland kan man tro det .

När en människa går förbi och man hör det tisslas bakom ryggen:
-" Usch så tjock hon var..att de inte kan banta"

Men jag Höööööööör inte det . nej nej . jag har ju Fett I Öronen

Jaja. är jag dum för att jag är fet ?

Har ni kollat min och alla andras fettoIQ.s ?

Ni är så knäppa så det smäller om det.

Att det kan finnas många Tjockishatare är ju skamligt.
Har ni verkligen tråkiga och dåliga liv, att ni måste få lite spänning genom att såra tjockisar ?
Skulle gärna vilja vet varför..

Ja..förutom era "klassiker"..:
´Ameh..det är äckligt.´
´men , en fet brud är vidrigt´
´Äckliga människa som inte kan styra sitt matintag´
´Varför måste fetton finnas, de förpestar världen.´
´Ni är vidriga´

etc etc..-gäsp-
Kom med något nytt ? Berätta för mig vad som pirrar i er, vad som ger er en förnöjsam tillfredsställelse att såra ett fetto ?..förutom hjärncellerna ni tappar genom att inte respektera en annan människa.
Please...ge mig ett slutgiltigt svar

Annars så måste jag ju gå genom hela livet och undra vad fan ni hade för uppväxt och hur era snevridnaföräldrar har skapat er till de tragiska personer ni faktiskt är.

Jag har aldrig och vad jag vet kommer inte att finna något nöje i att RAKT ut till en människa säga " Fan vad du är ful" - " Gud vad du är äckligt smal".
Då räknar jag faktiskt in när jag själv vägt under 70 pannor.
Aldrig. Mina föräldrar har uppfostrat mig att visa RESPEKT.
Jag skulle skämmas ögonen ur mig om någon i min närhet sade något nedvärderande om en annan människa.

Varför skulle jag ?

Mår man bättre då ?
Är det verkligen så ?


Isåfall...är det NI som bör bättra på ert självförtroende..

Visst dömer jag själv människor, absolut. Men skillnad är att det Stannar i mitt Huvud. Ingen såras av det.

Znark.






Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards