försöker leva igen

Alla inlägg den 27 april 2009

Av Flummet - 27 april 2009 21:28



Såja...klockan är 21:28.
Började äta maten 19:15...och nu 2 timmar senare har jag fått i mig 1,5 dl köttgryta. I min köttgryta så är det 90% kött 10% grönsaker...så det är inte så mycket sås eller så.
Jag gav mig fan på att få ned maten idag, så enkelt var det. Det var inte jobbigt alls, det tog bara tid.

Så stolt just nu. Haha..man är lite knäpp.



Av Flummet - 27 april 2009 18:30



Så otroligt ovanligt....jag ska bara lägga mig ned en stund...efter 8 år med det här skiftjobbet borde jag vet att lägga sig ned en liten stund är rena dödsstöten.

Min räksmörgås blev det inget med...eller smörgås och smörgås...jag äter ju inte brödet men men =).


Jag gillar att hålla mig vaken sista morgonen jag kommer hem....annars vaknar man såhär...sprängont i huvudet, ont i rygg, ögonen svider mer än innan....det är lite svårt att beskriva för den som inte jobbar/jobbat skift.

Men skulle jag ha gått iväg nu ikväll, så ställer kroppen in sig på att sova liten stund och sedan gå igen....jaja.

Maten är inte gjord....skulle bli ytterfilé med sallad gjord på jordgubbar,rödlök,sallad,gurka,fetaost,oliver,pers
ilja..blandad med citron,kryddor,olivolja.

Tror ni jag en har ork att röra på röven ?...Mr T kommer hem om 10 minuter och jag får känna mig slagen på det här matfältet...
Mr T får ta räksmörgåsen...han som inte ätit bröd på 4 månader..och jag tar det överblivna från den underbara kalopsen jag gjorde igår.

Av Flummet - 27 april 2009 12:00



Kom hem vid 09:20 tiden efter att jag handlat lite mat....tvättade en maskin...käkat citodon för ryggen....ska snart äka lyxräklandgång....sen ska jag försöka få bort känslan av de svidande ögonen..eller somna..

Av Flummet - 27 april 2009 04:43


Ja!...ett fanskap till kollega har sysslat med timmerstockstävling inatt.
Jajamensan, gips i väggarna och snrakningar är så kul...Icke sa nicke.
Jag som skulle bli vacker av min skönhetssömn inatt, blev utan. Gubbjävel.

Men..jag kommer strutta ändå...min sista av 3 nätter och imorgon är jag ledig! Inget kan slå att gå av ett nattpass en måndagmorgon när alla andra med sura miner packar sig iväg.

Jag skall le hela vägen och tindra idag, jag har bestämt mig för det!

Kram och Godmorgon samt välkommen till en ny vecka på er

Ovido - Quiz & Flashcards