försöker leva igen

Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Flummet - 19 maj 2008 18:05


Sådär ja...då har jag varit och storhandlat...jag varken plockade varorna, bar dem eller behövde gå hemifrån.
Jag klickade på tangentbordet och får en leverans imorgon mellan 18-20.

Så smarta de är som kom på att de kunde göra så..tadah.
Jävligt skönt må jag säga! Dessutom är det bara jag i det här hushållet som har körkort ....och sen kan man ju handla medans man tvättar, diskar, städar eller är sjuk eller är lat.. what ever...jag gillar det ialla fall.

så får man ser hur det ser ut imorgon.

Av Flummet - 19 maj 2008 15:12


Det är fan min räddare idag.. jag pallar inte mer smärta.
tårarna går nedför kinderna och jag skriker fan ut min smärta snart.

Tog 1 citodon...som vanligt kommer en störtflod av illamående och kräkkänslorna är så nära....men måste bli av med smärtan...nu...måste..

Sen..kroppen slappnar av...blir tung i armar och kropp och skalle...

sitter nu här och smärtan är borta med ca 70% och jag mår mycket bättre.
Dock inte av tungheten i kroppen och illamåendet, men vad fan ska jag göra ...suck.

Av Flummet - 19 maj 2008 12:19


Har så förbannat ont i magen ..inte i magfickan..utan där de opererat..gör så förbannat ont så jag snart blir knäpp. Nej och nej igen jag har INTE titthål. Jag har TITTHÅL och ÖPPET SNITT...sluta ställa så dumma frågor...jösses...de har skurit av mina magmuskler för öppet snitt och gjort några titthål innan de gjorde öppet...
Böjer jag mig ned så känns det som om någon sticker in en kniv.

Har citodon att ta till och det känns lite bättre då ..men citodon får vi GBP:are lätt gallsten av ...så det är fan inte lätt att veta vad man skall göra...

Sprungit på toaletten 7 ggr sedan 10:00...jag förstår inte varför..
Åt kokt potatis med lax igår ( lax ÄR verkligen inte gott )..men ska testa fler recept.
Blev paket med folié i ugnen igår...åt jättebra hela efetrmiddagen och kvällen.-.avslutade med en grov macka med becel gold och räkost.
Första gången på 10 veckor jag fått i mig 9/10 av en smörgås...var jättestolt.

Började dagen med en Chiquita smoothie, en ny grejj..inget socker bara pressad frukt. drack ½ ..d.v.s ca. 1,25 dl.
Har druckit den förut flera gånger utan problem.

Sen får jag inte tag i husläkaren.....och han kommer väl säga nej...så då får jag ringa företagsläkaren....som inte vet något om den här open. sen får jag väl kontakta facket..för att sist be min arbetsledare skriva på ett papper om att de vet om mitt tillstånd och att de tar ansvaret om något händer.


Dvs...jag dumpar fan jämt känns det som....mest är de där jag bara däckar...blackout totalt....är borta i någon timme..
Kul att göra så på jobbet när jag är satt i Säkerhetstjänst...suck.

help me..


Jävla skitdag....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards