försöker leva igen

Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Flummet - 15 mars 2008 16:34


Inte det minsta sugen på mat någon gång, äter varannan timme för att jag måste.
Sitter nu med ett mycket gott päron och smuttar i mig tillsammans med ett halvt glas mjölk.

Dagens middag blir hemmagjorda biffar med ris och se ska jag se om min mage klarar av lite turkisk yogurt med lite senap o dill i.
Annars blir det torr mat...får se.

Imorgon är det meningen ( för att få min matlust på G ) att det skall bli hemmagjord Carbonara med Lätt créme fraiche / eller matlagningsgrädde 4%, färska champinjoner, bacon,lök, cocktailtomater och muskotnöt.

Även om jag bara äter 2-3 msk sås, så kanske det kan få det att vattnas lite i min mun...ingen aning.

Jag har inte blandat något hitintills utan haft rena produkter, så jag får även se om min mage tål den blandningen som Carbonaran blir av.

Av Flummet - 15 mars 2008 10:23


Tja..tyvärr kan jag inte bjuda på något upplyftande eller positivt.
På bröstet spänner det och en stor sten sitter fast som en tyngd.

På vänster sida strålar det en smärta som inte går att beskriva.

Maten tvingas ned, först genom det onda bröstet, för att sedan göra ont även i magen.

Nu på morgonen har jag vikt tvätt, tappat upp en disk i diskhon och plockat ihop dagens tvätt....och nu är jag helt slut...i mage, ryggen, kroppen..all over.

sitter med en knäckemacka med skinka som inte vill gå ned och ett halvt glas mjölk


F.y  F.a.n


adios

Ovido - Quiz & Flashcards