försöker leva igen

Alla inlägg den 27 juni 2007

Av Flummet - 27 juni 2007 16:05


Vaken...sömn = . 3,5 timme.

Nåja.

Spöregnar ute, skall strax iväg och storhandla..hämta uniformen på posten ( som säkert är fel o ch skit igen...hurra ungefär ).
Där skall jag även hämta min nya mobiltelefon. ^^
Efter 2 år med min gamla mobil..som kostade mig 5500 och är ren skit..så har jag gått tillbaka till mitt älskade sony ericsson. ( om nu inte den mobilen dör..O.o).
Haft Nokia, Haft Qtek. Har Qtek i jobbet. ..skit. alla har strulat.
Haft olika ericssonmodeller i 9 år...de har aldrig lämnats in för lagning, aldrig strulat..sen finns det folk som bara haft problem med ericsson .=P
Jag har väl haft tur.

Fick även nya Mirandor på posten igår...mitt hjärta smälte som vanligt..om jag orkar fixar jag bild på dem senare.

Väntar dock på min Limited Edition Miranda från UK...Ge Mig!..Nu!.
Sedan vann jag ett Miranda Umbrella från UK häromdagen. Jag kunde inte låta bli.
Det var för billigt ( inkl. frakt ), för knasigt och för flummigt för att motstå.

jag är en sucker för ebay...bara paketen kommer fram också..

Av Flummet - 27 juni 2007 10:37


Det händer när jag skall gå hem från mitt skift...jag är hemma ca. 2,5 timme senare än jag egentligen ska.

När jag är på jobbet igen ..samma dag..men på kvällen..d.v.s igår...då händer det igen...2 ggr inom loppet av 12 timmar.
Kan ju säga att jag knappt sovit 5 timmar sedan måndagskväll..

ska ni ta självmord..så gör det hemma..inte på mitt jobb.


Och Ja. Mitt jobb är privat, men det hindrar ju inte mig ifrån att skriva av mig skiten som händer..
enkelt.

Läs eller avstå.

Skall försöka däcka skallen i sängen och se om det kommer fram någon sömn.
Mannen är fortfarande hemma med hemska hostningar ..hade feber i gårkväll..jävla influensaskit vi åkte på.


Jag är mest bara trött..trött...trött..

Jag har 1 arbetspass kvar..sen har jag semester i 4 veckor.
jag drar redan på söndagen ner till pärona och vänner där.

Är borta 7 dagar...kommer hem på lördag.
Söndag
drar vi iväg på kryssning till Helsingfors i 3 dagar.

Efter det skall vi bara vara hemma i 1 vecka..slappa,njuta, traska bort till sambons päron..som har ett mysigt hus, där vi skall grilla..mysa och bara vara. Då de oftast är i sin sommarstuga är man ofta ensamma =)

Sedan går vi in på v. nr 3. inte något planerat än...funderar dock på att åka upp till Hudiksvall..sommarstugan sambons päron äger.
Uunderbart ställe..2-3? mil in i rena rama grusvägsskogen..nyrenoverat.
Man duschar iof med en hink vatten över sig på bakgården. =P.

Men jag älskar sådant..det är charm och sommar över det hela.


v. nr 4..pärona i slutet av veckan..samt gå på härligt sommarbröllop i Dalarna. ^^




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards